Gyakran ismételt kérdések

Mobilkerítés és mobil kordon kínálatunk

Mobilkerítések telepítése

Hogyan vásárolhatok a webshopban?

Személyes szeretném intézni a bérlést/vásárlást

Árajánlatot szeretnék kérni

Termékek

Cégekre és magánszemélyekre vonatozó kérdések

Hogyan fizethetek?

Szállítás

Bérléssel kapcsolatos egyéb kérdések

 


Mobilkerítések felállítása


 

 

 

 

Vásárlás a webshopban

Hogyan tudok terméket rendelni a webshopban?

- A megvásárolni kívánt termék oldalán válassza ki a méretet és írja be a mennyiséget, majd kattintson a „Kosárba” gombra.

- Ezután, oldalainkon böngészve, további termékeket helyezhet a kosárba a fenti módon, és a „Kosár” menüpont alatt bármikor ellenőrizheti a kosár tartalmát. Szintén a „Kosár” menüpont alatt ellenőrizheti a kiválasztott termékek mennyiségét. A rendelés folytatásához klikkeljen a „Kassza” gombra. Ha mégsem kívánja megrendelni a kosár tartalmát, akkor a „Kosár ürítése” gombra kattintva ürítheti a kosarat. 

- A kosár tartalmának ellenőrzése után, a „Kassza” oldalon adhatja meg, hogy milyen szállítási és fizetési módot választ. Itt kell beállítani a kiszállítás célállomásának címét és a számlázási címet.

- Az adatok megadását követően a „Megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet megrendeléséhez (például a termék színét illetően, vagy a könnyebb kiszállítás érdekében adhat meg adatokat). 

- A megrendelés elküldését követően e-mailben visszaigazolást küldünk.

- A beérkezett megrendelést e-mailen minden esetben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat. Az automatikus válaszüzenet azt jelenti, hogy megrendelését fogadtuk és feldolgozás alatt van. Azonban lehetséges, hogy többb ügyfél egyszerre vásárolja meg az adott terméket, ezért kollégáink minden esetben visszajeleznek, hogy a megrendelés telejesíthető-e. 

- Fontos, hogy ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve kiszállításra a megrendelt termék.


 

 

 

Személyes ügyintézés

Ha személyesen szeretném a vásárlást intézni, hol tehetem meg?

Jelenleg nincs mód személyes ügyfélfogadásra. Értékesítő kollégáink e-mailben, telefonon vagy az ajánlatkérő felületünkön érhető el.

A megrendelt termékek személyesen is átvehetők extra költség nélkül, Biatorbágyon, a Szabadság út 123. alatt, vagy 2200 Monor, Ceglédi út 44 alatt. A monori telephelyünk csak egy árukiadó raktár, ügyintézésre és/vagy fizetésre ott nincs lehetőség. Személyes ügyintézés igénye esetén kérjük, mindenképpen vegye fel a kapcsolatot a kollégáinkkal, tájékoztatni fogják az aktuális lehetőségekről!

Mobilkerítések esetében: a mobilkerítések átvétele a monori raktárban történik. Webshopos rendeléskor személyes egyeztetés után Biatorbágyon is lehetséges az átvétel, de a szállítási idő így megnőhet.

Raktári nyitva tartás: Hétfőtől csütörtökig: 8-16 óráig

Ügyintézés telefonon/e-mailben: Hétfőtől-péntekig 9:30-16:30

A Monor, Ceglédi út 44. szám alatt lévő raktárban CSAK árukiadás van!


 

 

 

Árajánlat kérés

Árajánlatot szeretnék mobilkerítés bérlésére, mit kell tennem?

Bérleti ajánlat pontos elkészítéséhez a következő adatok szükségesek: a kiválasztott mobilkerítés rendszer típusa és -hossza, a tervezett bérleti időszak, illetve szállításhoz egy településnév vagy Budapest esetében kerület. Az árajánlatkérést célszerű levélben közvetlenül az ügyfélszolgálat menüpontban megtalálható kollégáiknak, vagy a honlapon keresztül leadni.

Árajánlatot szeretnék mobilkerítés vásárlásra, mit kell tennem?

Vételi ajánlat pontos elkészítéséhez a következő adatok szükségesek: a mobilkerítés tábla típusának és az ahhoz szükséges kiegészítőknek a kiválasztása és azok darabszámának megadása, illetve szállításhoz egy településnév vagy Budapest esetében kerület. Az árajánlatkérést célszerű levélben közvetlenül az ügyfélszolgálat menüpontban megtalálható kollégáiknak, vagy a honlapon keresztül leadni.

Kaphatok-e árajánlatot telefonon mobilkerítés bérlésre vagy vásárlásra?

Telefonban kollégáink nagyon szívesen adnak tájékoztatást, de árajánlatot kizárólag írásban tudnak adni.

Mennyi idő alatt kaphatom meg az árajánlatot?

Az árajánlat készítési idő a leterheltségünk függvénye, de igyekszünk 24 óra alatt elküldeni az árajánlatot.


 

 

 

Termékek

Milyen mobilkerítés típusok közül választhatok bérlés vagy vásárlás esetén?

Bérlésre az F3-as dróthálós-, és a lemezbetétes mobilkerítést, illetve a csőkordont tartjuk. A vásárlásra jelenleg elérhető típusokat képekkel és árakkal együtt megtalálhatja a honlapunkon, a termékek menüpont alatt. A mobilkerítés táblák paramétereit, képekkel együtt, a következő linken láthatják:

Katalógus (az itt található típusok nem mindegyike bérelhető, és nem mindegyik raktári termék!)


 

 

 

Cégekre és magánszemélyekre vonatozó kérdések

Mobilkerítés rendszert szeretnék bérelni cégként, hogyan tovább?

A rendelést írásban, a korábban már elküldött árajánlatra hivatkozva tudjuk fogadni. Minden esetben bérleti szerződést kötünk az aktuális szabad készlet ellenőrzését követően. A szerződéshez szükséges adatok: cégnév, adószám, székhely, postacím, kapcsolattartó neve és elérhetőségei (telefonszám, e-mail cím), a bérelt eszközök felhasználási címe.

Mobilkerítés rendszert szeretnék bérelni magánszemélyként, hogyan tovább?

A rendelést írásban, a korábban már elküldött árajánlatra hivatkozva tudjuk fogadni. Minden esetben bérleti szerződést kötünk az aktuális szabad készlet ellenőrzését követően. A szerződéshez szükséges adatok: név, személyi igazolvány szám, lakcím, postacím, telefonszám, e-mail cím, a bérelt eszközök felhasználási címe.

Mobilkerítés rendszert szeretnék vásárolni cégként, mit kell tennem?

A rendelést írásban, a korábban már elküldött árajánlatra hivatkozva tudjuk fogadni. Az aktuális szabad készlet ellenőrzését követően a rendelést írásban visszaigazoljuk. A rendelés rögzítéséhez a következő adatok szükségesek: cégnév, adószám, székhely.

Mobilkerítés rendszert szeretnék vásárolni magánszemélyként, mit kell tennem?

A rendelést írásban, a korábban már elküldött árajánlatra hivatkozva tudjuk fogadni. Az aktuális szabad készlet ellenőrzését követően a rendelést írásban visszaigazoljuk. A rendelés rögzítéséhez a következő adatok szükségesek: név, cím. Adószámra akkor van szükség, ha a magánszemély adótörvény alá eső egyéni vállalkozó, adószámos ingatlan kiadással foglalkozó magánszemély.
 


 

 

 

Fizetés

Ha már megrendeltem a terméket, hogyan tudok fizetni?

- A megrendelés során választhat előreutalást, de fizethet telephelyünkön készpénzzel vagy kártyával, ill. kiszállítás esetén a futárnak. A fizetendő végösszeg a megrendelés és kiszállítási díj összesítője, melyet a visszaigazoló levélben is láthat.

- A számlát elektronikusan kapja meg a megadott e-mail címen.

- Kérjük, kézbesítéskor a csomagot a futár jelenlétében szíveskedjék megvizsgálni, és a terméken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét! Sérült, hibás terméket ne vegyen át! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! 

Mi történik, ha bejelöltem a futárnak való fizetést, de nem volt nálam elég készpénz a számla kiegyenlítésére?

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt terméket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak árát a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!


 

 

 

Szállítás

Hogyan működik a házhoz szállítás?

Webáruházunk megrendeléseit szerződött partnereink teljesítik, Magyarország egész területére. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik, 8-17 óra között. Amennyiben ezen időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként (amennyiben lehetősége van rá) célszerű munkahelyi címét megadni. A futárszolgálat kétszer kísérli meg a kézbesítést. Az át nem vett csomagok szállítási költségét minden estben a megrendelőre terheljük! 

Szállítás igénylése esetén ki végzi a bérelt/vásárolt elemek lerakodását a teherautóról?

Amennyiben csak az elemek szállítását kérik, a rendszer felállítását nem (vagy kapacitás hiányában azt nem tudjuk vállalni), a fuvareszközről történő lerakodás a bérlő/vevő feladata. Mivel ebben az esetben csak a sofőr érkezik a szállítást végző járművel, a lerakodást nem tudjuk elvégezni

Saját fuvarszervezéssel szállítanám el a bérelt/vásárolt elemeket a monori raktárból. Segítenek-e ott a felrakodásban?

A raktáros kollégáink a gépi rakodásra alkalmas fuvareszközre felrakják a bérelt/vásárolt eszközöket, de a csak kézzel rakodható járművek esetében nem mindig tudnak segíteni a rakodásban.


Mit jelentenek a kategóriák a termékek mellett?

A kategóriás termékek egyszerű postai úton feladható, akár személy autóval is szállítható, kedvező szállítási áru termékek.
B kategóriás termékek méretük és/vagy súlyuk végett raklapon, tehergépjárművel szállítható termékek.
C kategóriás speciális méretű és súly-elosztású termékek, melyek gyűjtő fuvarral nem szállíthatók, pl. mobil kerítés tábla és talp, egyes úszókapuk stb.
D kategóriás termék méret, törékenység, súly problémás termékek Pl. 6m zártszelvények, beton elemek, egyedi kapuk stb.


Mi alapján számítják ki a szállítási költséget?

A termékek kiszállítási díját a termék súlya és a kiszállítási cím alapján határozzuk meg. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

A kategóriás termék: 1990 Ft + az áru értékének 9 százaléka a szállítási költség
B kategóriás termék: tehergépjármű raklapos szállítási díja raktárunkból a megrendelés helyszínére. A vásárlás és kiszállítás pontos értékét a kosár kalkulációban megtalálhatja.
Ha vegyesen rendel A vagy B kategóriás terméket akkor a B kategóriás termékre vonatkozó szállítási díjak az irányadók!
C kategóriás termék: kisteher max. 4,2m plató hossz 1300 kg teherbírás gépjármű szállítási díja raktárunkból postai irányítószámos helyszínre, pontos értékét irányító száma megadása után, a kosár kalkulációban megtalálhatja.
D kategóriás termék nagyteher gépjárműves szállítására kérésre üzletkötőnk e-mailben direkt árajánlatot küld!


 

 

 

Bérléssel kapcsolatos egyéb kérdések

Kell-e bérleti szerződést módosítani, ha tovább van szükségem a bérleti eszközökre, mint ahogy az a szerződésben szerepel?

Nincs szükség szerződésmódosításra, mivel általában minden bérleti szerződésünk határozatlan idejű, ezért a bérleti eszközök addig maradnak a bérlő használatában, ameddig azokra szüksége van (és amennyiben a havi bérleti díjakat határidőre rendezi).

Csak egy-két mobilkerítés táblát szeretnék bérelni, van erre lehetőségem?

Igen, akár egy táblát is ki tudunk adni bérlésre, de ebben az esetben van egy adminisztratív költséggel kiegészített minimum bérleti díjunk. Kérjen árajánlatot a kollégáinktól közvetlenül, az ügyfélszolgálat (link) menüpontban megtalálható elérhetőségeken, vagy a honlapon keresztül (link).

Van-e biztosítás a bérleti eszközökre arra az esetre, ha azok használat során sérülnek, tönkre mennek vagy elvesznek?

A bérlésre kiadott elemek nincsenek biztosítva, azok őrzése, megfelelő kezelése a bérlő feladata. Sérülés, hiány esetén a szerzősben rögzített javítási-, illetve pótlási díjat számoljuk fel.

A bérbevett rendszerre befizettem a kauciót, kell-e fizetnem a havi bérleti számlákat?

Igen, a bérlés díjának kiegyenlítése a számla fizetési határidejéig kötelezettség, a befizetett kauciótól független. A kaució értékfedezet a bérlésre kiadott elemekre, tehát az teljes összegben mindaddig letétben marad a bérbeadónál, amíg a bérleti eszközök a bérlőnél használatban vannak.

Van-e lehetőség a bérelt elemek megvételére?

Igen, van lehetőség a teljes rendszer, illetve annak részének megvételére. Kérjük, minden ilyen igény esetén vegye fel a kapcsolatot a bérlést intéző kollégánkkal!